IBAN: BG 73 SOMB 9130 31 17609501
BIC : SOMBBGSF
„ОБЩИНСКА БАНКА” АД – МЛАДОСТ
1. Вписване в информационен масив „Търговски обекти“ на заявления за работно време в стационарен търговски обект.
Необходими документи | Срокове и цени | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
2. Търговецът може да приложи към заявлението, копия от следните документи:
3. Актуално удостоверение за вписване в търговския регистър към Агенция по вписванията (копие).
4. Удостоверение за регистрация, съгласно чл. 12, ал. 9 от Закона за храните – за обекти по чл. 3, ал. 1,т. 1 и т. 3 от НРУИТДТСО (копие).
5. Удостоверение за вписване в регистър по Закона за занаятите и майсторско свидетелство /за обекти в които се упражняват занаяти от юридически лица / (копие).
6. Карта за идентификация по регистър БУЛСТАТ, удостоверение за вписване в регистър по Закона за занаятите и майсторско свидетелство / за обекти в които се упражняват занаяти от физически лица / (копие)
7. ЗАБЕЛЕЖКА: Търговци, които желаят работното време на обекта да бъде извън нормативно установеното – от 06.00 ч. до 23.00 ч. за урбанизирани територии и от 06.00 ч. до 22.00 ч. за обекти, които с дейността си предизвикват шум и са на отстояние по-малко от 30 м. от жилищна сграда, както и за обект, разположен в сграда с режим на етажна собственост, трябва да представят:
8. Протокол от Регионална здравна инспекция (РЗИ) или лицензирана лаборатория за съответствие с допустимите нива на шум в и около обекта – за обекти в урбанизираните територии и за обекти които с дейността си предизвикват шум и са на отстояние по-малко от 30 м. от жилищна сграда (оригинал).
9. Протокол от Регионална здравна инспекция (РЗИ) или лицензирана лаборатория за съответствие с допустимите нива на шум в и около обекта и съгласие на 50 % + 1 от собствениците, включително съгласието на всички непосредствени съседи – за обекти в жилищни сгради с режим на етажна собственост (оригинал).
|
|
2. Заявления за промяна на вписано в информационен масив „Търговски обекти“ заявление за работно време в стационарен търговски обект. Подава се в 14 -дневен срок от настъпване на промяната.
Необходими документи | Срокове и цени | |||
---|---|---|---|---|
2. Търговецът може да приложи към заявлението, копия от посочените в т.1 документи.
|
|
3. Издаване на разрешение за ползване на място за разполагане на подвижни съоръжения пред стационарен търговски обект върху терен – общинска собственост
Издаване на разрешение за ползване на място за разполагане на подвижни съоръжения пред стационарен търговски обект върху терен – общинска собственост (открити щандове, апарати, грилове, хладилни витрини, маси и столове за консумация на открито, щендери, подиуми и други подобни).
Необходими документи | Срокове и цени | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
2. Индивидуална схема, съгласувана с Дирекция „Транспорт“ на СО и одобрена от Гл. Архитект на района. Подава се до 15-то число на предходния месец с приложени документи.
|
|
4. Издаване на разрешение за ползване на място за извършване на търговия на открито върху терен – общинска собственост и разносна търговия на открито с вестници и списания.
Необходими документи | Срокове и цени | |||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2. Подава се до 15-то число на месеца, а ако не са приложени документи – до 10-то число на предходния месец.
Копия от следните документи /за фирми/: 3. Актуално Удостоверение за вписване в търговския регистър към Агенцията по вписванията.
4. Други документи, на които лицето се позовава.
Копия от следните документи /за земеделски производители/: 5. Анкетна карта за регистрация на земеделски производител, заверена от компетентния орган за съответната година.
6. Регистрационна карта на земеделски производител, заверена за съответната година.
7. Други документи, на които лицето се позовава.
|
|
5. Вписване в информационен масив „Обекти за търговия на открито в имоти частна собственост” на заявление за работно време на търговски обект на открито в имот – частна собственост.
Необходими документи | Срокове и цени | |||
---|---|---|---|---|
2. Копия от следните документи /за фирми/:
3. Актуално Удостоверение за вписване в търговския регистър към Агенцията по вписванията.
4. Други документи, на които лицето се позовава.
5. Копия от следните документи /за земеделски производители/:
6. Анкетна карта за регистрация на земеделски производител, заверена от компетентния орган за съответната година.
7. Регистрационна карта на земеделски производител, заверена за съответната година.
8. Други документи, на които лицето се позовава.
|
|
6. Издаване на дубликат /заверено копие от документ/ от архива на търговски отдел.
Необходими документи | Срокове и цени | |||
---|---|---|---|---|
1.
Заявление свободен текст.
|
|
7. Издаване на разрешение за ползване на място чрез поставяне на фирмени информационно-указателни табели (ФИУТ) върху имоти – общинска собственост.
Необходими документи | Срокове и цени | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3. Към заявлението се прилагат:
– Карта за идентификация по регистър БУЛСТАТ – за физически и юридически лица без регистрация в търговския регистър; |
|
8. Издаване на разрешение за ползване на място за поставяне на фирмени тотеми върху общински терен.
Необходими документи | Срокове и цени | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2. Към заявлението се прилагат:
– Карта за идентификация по регистър БУЛСТАТ – за юридически лица без регистрация в Търговския регистър; |
|