ОБЯВА
СТОЛИЧНА ОБЩИНА – район „МЛАДОСТ”, с адрес: гр. София, ж.к.”Младост”-3, ул. „Св.Преображение” № 1 обявява вакантно място за длъжността:
Главен специалист в отдел „Управление на общинската собственост и жилищния фонд“
- Постоянна работа на пълно работно време
- Изисквания за заемане на длъжноста:
– Минимална образователна степен: Средно образование;
– Професионална област: Икономика и технически науки;
– Минимално изискуем професионален опит – две години;
– Допълнително необходима квалификация: Компютърни умения, ползване на Micro-soft Office – Excel, Word, работа в мрежа, Internet.
- Кратко описание на длъжността съгласно длъжностната характеристика:
3.1. Издирване, проучване и установяване на общински жилища.
3.2. Съставяне на актове за общинска собственост.
3.3. Водене и съхраняване на регистрите, предвидени в ЗОС, и съставяне на досиета към актовете за общинска собственост и съблюдаване за тяхното съхраняване.
3.4. Приемане на документи на лица с жилищна нужда –картотеки.
3.5. Участие в комисията по чл. 10, ал. 1 от НРУУРОЖТСО за разглеждане на заявленията по картотекиране в двумесечен срок от подаването им за включване или не в картотеката на район „Младост“.
3.6. Извършване на проверки по адресите на картотекирани граждани.
3.7. Връчване на протоколи на комисията по чл. 10, ал. 1 от НРУУРОЖТСО, в които са посочени мотивите и правното основание за включване или отказ от включване в картотеката.
3.8. Изготвяне на проект на годишен списък на картотекираните през предходната година семейства /домакинства/, спазили срока по чл. 11, 1, т. 1 от наредбата, които се предвижда да бъдат настанени под наем в общински жилища.
3.9. Издаване на заповеди за настаняване в общински жилища на включените в окончателния списък по чл. 16 от наредбата.
3.10. Извършване на законоустановени процедури по изземване на общински жилища.
3.11. Писмено уведомяване на наематели на общински жилища с просрочени вноски за наеми и консумативи.
3.12. Приемане и предаване на общински жилища.
3.13. Предоставяне данни, относно общинската собственост на други отдели от общинската администрация.
3.14. Отписване от актовите книги за общинска собственост на недвижими имоти, основанието за актуването на които е отпаднало.
3.15. Участие в комисии, сформирани в общинската администрация.
- 4. Място и срок за подаване на документите за участие:
Документи за участие в процедурата следва да бъдат представени в 10-дневен срок от публикуването на обявата по един от следните начини:
- a) лично или чрез представител, в деловодството на Столична община – район „Младост“, гр. София, ул. „Св. Преображение“ № 1, всеки работен ден от 8:30 до00 ч.
б) по електронен път, подписани с електронен подпис на кандидата на имейл: office@mladost.bg;
- 5. Необходими документи, които кандидатите следва да представят:
- a) писмено заявление (свободен текст, с посочване на телефони, e-mail, адрес за кореспонденция);
б) подробна автобиография;
в) копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен,
г) копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит – трудова книжка и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина (при наличие на такава).
Лице за контакт:
Теодора Сумрачка – началник отдел „Управление на общинската собственост и жилищния фонд“-тел.02/9067-660
ОРГАН ПО НАЗНАЧАВАНЕТО
КМЕТ НА РАЙОН “МЛАДОСТ”:
ИНЖ. ИВАЙЛО КУКУРИН