1. Постоянна работа на пълно работно време

 

  1. Изисквания за заемане на длъжността:
  2. Образование: Средно специално- профил „Архитектура и строителство“

(Професионална гимназия или Строителен техникум);

  1. Професионален опит: 2 години.

 

III. Основна функция на длъжността: участие в законосъобразно издаване на документи по устройството на територията и обслужване на граждани, фирми и институции в същата сфера.

 

  1. IV. Преки задължения:
  2. Процедира преписки за допускане изработването, за съобщаване и одобряване на проекти за изменение на ПУП, когато одобряването им е в правомощията на главния архитект на района, обявява проекти за ПУП, разрешения за строеж и заповеди, издадени от главния архитект на СО;
  3. Процедира съгласуване и одобряване на инвестиционни проекти за строежи и за преместваеми обекти, изготвя визи за проектиране, разрешения за строеж, заповеди за допълване на издадено разрешение за строеж, разрешения за промяна на предназначението на сгради и на самостоятелни обекти в сгради без извършване на СМР, презаверяване на разрешения за строеж, схеми за поставяне, разрешения за поставяне и удостоверения за въвеждане в експлоатация на преместваеми обекти, удостоверения за търпимост, регистрира предаването на екзекутивна документация за строежи;
  4. Консултира и изготвя отговори на запитвания на физически лица, фирми и институции по въпроси, свързани с устройство на територията, прави справки по регулационните и застроителни планове, изготвя удостоверения за параметрите на застрояване, съгласно действащия ПУП, ЗУЗСО и ОУП на СО;
  5. Участва в поддържане на архив и издава заверени копия от съхраняваните в архива документи, докладва на РЕСУТ инвестиционни проекти и проекти за ПУП, участва в организирането и провеждането на обществени обсъждания.
  6. V. Допълнителни умения:

– познаване на нормативната база, необходима за изпълнение на задълженията;

– компютърна грамотност;

– работа в екип.

 

Лице за контакт:

арх. Мирена Матеева- Началник отдел „УТК“- тел. 0886366003