1. Постоянна работа на пълно работно време
  2. Изисквания за заемане на длъжноста:

– Минимална образователна степен: Професионален бакалавър;

– Професионална област: Икономика, Право, Публична администрация, Финанси, Социални дейности;

– Минимално изискуем професионален опит – не се изисква;

– Допълнително необходима квалификация: Компютърни умения, ползване на Microsoft Office –  Excel, Word,  работа в  мрежа, Internet.

  1. Кратко описание на длъжността съгласно длъжностната характеристика:

– Приемане, преглед и вписване в информационен масив „Търговски обекти“ на район „Младост“ на заявления за работно време на стационарен търговски обект. Класиране/архивиране на получените/върнати заявления;

– Отговаря за стопанисването на общинските нежилищни имоти (терени), върху които са монтирани стълби към стационарни търговски обекти;

– Контролира изпълнението на договори за наем на общински терени и други спогодби;

– Изготвя справки за длъжниците по наемните договори, като следи информацията в програма „Имоти” и своевременно предприема мерки за събиране на задълженията – изготвя и изпраща писма и покани на некоректните наематели, окомплектова и подготвя документацията за завеждане на дела срещу тях;

– Изготвя анекси за прекратяване на наемните правоотношения при констатирано неизпълнение на наемните договори, подготвя и извършва изземвания на общински имоти от наематели с прекратени договори със съдействието на органите на МВР;

-. Изготвя доклади, проекти на заповеди, респ. проекти на решения на СОС, писма и други, относно провеждането на конкурси за отдаване под наем на общински нежилищни имоти;

– Извършва проверки по повод постъпили питания, жалби и сигнали на граждани, организации, институции и др. относно търговската дейност на територията на района и изготвя отговор в срок;

– Участва в проверки по спазване на наредбите на СОС за осъществяване на търговска дейност, съставя констативни протоколи и актове за установяване на административни нарушения (АУАН) от извършените проверки, връчва и вписва в регистър издадените АУАН;

  1. 4. Място и срок за подаване на документите за участие:

Документи за участие в процедурата следва да бъдат представени в 10-дневен срок от публикуването на обявата по един от следните начини:

  1. a) лично или чрез представител, в деловодството на Столична община – район „Младост“, гр. София, ул. „Св. Преображение“ № 1, всеки работен ден от 8:30 до00 ч.

б) по електронен път, подписани с електронен подпис на кандидата на имейл: office@mladost.bg;

  1. 5. Необходими документи, които кандидатите следва да представят:
  2. a) писмено заявление (свободен текст, с посочване на телефони, e-mail, адрес за кореспонденция);

б) подробна автобиография;

в) копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен,

г) копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит – трудова книжка и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина (при наличие на такава).

 

Лице за контакт:

Борис Момчилов – началник отдел „Регистрация и контрол на търговската дейност“-тел.02/9067-620

 

ОРГАН ПО НАЗНАЧАВАНЕТО

КМЕТ НА РАЙОН “МЛАДОСТ”:

ИНЖ. ИВАЙЛО КУКУРИН