Асистентска Подкрепа

Прием на документи за потребилите на социалната услуга “Асистентска подкрепа”

Район Младост в качеството си на възложител на социалната услуга “Асистентска подкрепа”, в изпълнение на Закона за социалните услуги ОБЯВЯВА от 01.06.2022 прием на документи от кандидати за потребители на социалната услуга “Асистентска подкрепа”.

„Асистентската подкрепа“ е специализирана социална услуга, която включва ежедневна почасова подкрепа в домашна среда на лица в надтрудоспособна възраст в невъзможност за самообслужване, които нямат определена по съответния ред степен на намалена работоспособност и на деца с трайни увреждания и пълнолетни лица с трайни увреждания с определена чужда помощ, които не ползват асистентска подкрепа, помощ за осигуряване на асистентска подкрепа или за които не се получава помощ за грижа в домашна среда по реда на друг закон. Социалната услуга се предоставя от лица назначени на длъжност „Социален асистент“.

Потребители на социалната услуга „Асистентска подкрепа“, съгласно Закона за социалните услуги са следните целеви групи:
лица в надтрудоспособна възраст в невъзможност за самообслужване, които нямат определена по съответния ред степен на намалена работоспособност;
деца с трайни увреждания и пълнолетни лица с трайни увреждания с определена чужда помощ, които не ползват асистентска подкрепа, помощ за осигуряване на асистентска подкрепа или за които не се получава помощ за грижа в домашна среда по реда на друг закон.

Кандидатите за потребители заявяват желанието си да ползват социалната услуга „Асистентска подкрепа” по настоящ адрес, като необходимите документи за кандидатстване са следните:
Заявление-декларация /по образец/;
Документ за самоличност (за справка);
Експертно решение на ТЕЛК/НЕЛК (копие); Медицински протокол на ЛКК (копие); Други медицински документи – актуална епикриза и др. (копие);
Пълномощно (в случай, че документите не се подават лично от кандидата за потребител).

Максималната продължителност за ползване на социалната услуга „Асистентска подкрепа” от един потребител е до 4 часа дневно, всеки работен ден, съобразно изготвената индивидуална оценка на потребностите.
Документи от кандидатите за потребители, желаещи да ползват социалната услуга „Асистентска подкрепа“, в изпълнение на Закона за социалните услуги се подават от 01.06.2022г. в Деловодството в сградата на Район “Младост” , ул. “Светопреображение”1 , всеки работен ден от 09:00 до 16:30 часа.

ВАЖНО!!!

Преди да бъде входирана декларацията в деловодството,тя трябва да бъде проверена от координатор по социалната услуга “Асистентска подкрепа”.

Проверката ще се извършва в 101 стая.

Понеделник/сряда/петък от 13:30 до 16:30
Вторник/четвъртък от 09:00 до12:00